biraz_tantana Kızlarrr kızımın doğum lekesi var ensesinde doğduğunda yoktu 2 3 aylık gibiydi belli olduğunda ve zamanla rengi koyulaştı geçen yıl 20 eylülde fotoğrafını çekmişim kabarık duruyor ve kızım orayı kaşıyordu doktora götürdüm doğum lekeleri köklü olur kaşınabilir 1-2 güne vs anlattı içim rahatlamadı tabiki dermatoloğa sevk etmesini istedim gerek yok dedi eve döndük ertesi gün inmiş olunca demekki doktor haklıymış dedim 1 yıl geçti dün uyandığımızda kızımın tshirt ensesi kanlıydı kaşıyarak kanatmış hemen pansuman yapıp tekrar randevu aldım ama bu sabah doğum lekesini kaşımaya çalışıyor deliye dönmüş gibiydi leke sertleşmiş ve şişmiş kızım üstünde tutan bir gün önceki yarayı da koparmış sanıyorum ki gece artıyor böyle bir durum yaşayan varsa acile tek gidemem araç yok çok uzak eşim gelene kadar içim rahatlar belki bu ikisi geçen yıl olan bu da bu sabah Orayı temizleyip kapattım üstünü kaşımasın diye randevumuza daha 10 gün var acile gitmeden paylaşmak istedim
simseklivekalpli biraz_tantana benim çocukların Ensede vardi, zamanla söndü güneşte belli oluyor. Kızımın sırtında kırmızı bacağında beyaz doğum lekesi var ne elleri ne kaşındı ne şişti böyle, bence detaylı bi baktırın.
sananedallama Benim kızımın bi göbeğinde bi sırtında var kırmızı. O zamanlar götürdüğümde kanama ve büyüme olmazsa sorun yok takip edin dedi biraz küçüldü o kabarıklık söndü ve rengi değişmeye başladı. Çocuğunuz kendi kaşıyıp kanatmış gibi görünüyor ben endişe edilecek bişey olduğunu düşünmüyorum ama başka bir doktora göstermekte fayda var basite alınacak şeyler değil
biraz_tantana sananedallama evet evet kendi kaşıyarak kanatıyor kanama olmuyor sadece kabarıyor şişiyor
sananedallama biraz_tantana Kabarıp sönmek gibi zaman zaman değişim gösteriyorsa asla ihmal etmeyin iyi bir doktora götürüp gösterin ben böyle şeylerde tek doktordan fikir almıyorum içim rahat etmesi açısından. kendi kendimizi yemekten çok daha iyidir diye düşünüyorum
biraz_tantana sananedallama hem sağlık ocağına hemde çocuk doktoruna götürmüştüm su falan toplamıyorsa kanamıyorsa yeri genişlemşyorsa normal dediler sadece kabarma sertleşme ve kaşıntı oluyor geçen yıl da bu zamanlarda oldu yinede randevu aldım yine sevk etmezlerse dermatolojiye özele götürücem korkuyorum böyle şeylerden teşekkür ederim gerçekten birazcıkta olsa içim rahatladı 🩷
biraz_tantana simseklivekalpli teşekkür ederim bazıları da bazı dönemlerde gül gibi açar normal falan dedi acile gidicez ama genel olarak randevuları beklemem daha iyi olucak kesin cevap için
belgin2 Benim oğlumun yan bel kısmında var kahverengi bir doğum lekesi ama hiç böyle bir durum yaşamadım oğlum 11 aylık neredeyse kabarık da değil derisiyle bir dokununca bir farklılık yok siz ihmal etmeyin en kısa zamanda tekrar gösterin umarım hemencecik iyileşir geçer kuzucukta ☺️
biraz_tantana belgin2 normalde bizimkinde öyle geçen yıl 1 buçuk yaşındayken ilk defa kabarıp şişti götürdüm sorun yok dediler bu sene 2.5 yaşında yine oldu normalde teninden bir kaç ton koyu dümdüz bir leke çok endişelendim 3 doktora randevu aldım zaten doğru düzgün ilgilenmiyor bazıları
simseklivekalpli biraz_tantana acildekiler de yeni mezun hekimler. Poliklinik beklemek en mantıklısı.