Merhaba sevgili anneler ben oğlumu kucağıma alalı 16 gün oldu afedersiniz 4 dikiş atıldı normal doğum bu arada ve temizliğini yaptığım halde çok kaşınıyor benim gibi bu sorunu yasayan varmi Benim 3.cu çocuğum ama diğerleri 1 hafta gibi kısa sürede iyilesmisti ve ilk doğumda 10 ikinci doğumda 5 dikiş vardı bu 16 gün de bir iyileşmedi