Merhaba hanımlar oğlum 18 günlük 34+6 da sezeryan doğumla biraz erken dünyaya geldi. 9 gün yoğun bakımda kaldık, ilk 2 gün sütüm gelmedi orada da mama vermeye başlamışlardı sütümün yetmediği yerlerde, bebeğimi eve getirdiğimden beri doktorumuzun da yönlendirmesi ile mamayı en aza indirdim günde 1 veya 2 kez veriyorum fakat mamayı vermeye korkuyorum gaz sancısı yüzünden. Geceleri derin uyku için vereyim istiyorum bir kere bildiğiniz memnun kaldığınız gaz damlası varmı 🌸