Kızlar 4 ay önce doğum yaptım doğumdan 67 ile çıktım 4 ay geçt insan 500 gram bike vermez mi tartıyı kırıcam artık 67 den 57 ye düşmek istiyorum çok aşırı yemiyorum diyet yapmkylrum ama karbonhidrattan uzak duruyorum mümkün olduğunca pilatese gidiyorum bugün 6. Seansım emzirmek kalori yaktırıyor diyorlar birde yalan emziriyprumda 2021 .2023.2025 doğumlu 3 erkek çocuğum var sürekli ayak üstüyüm onlardan ağzıma yemek girmiyor bu tempoya rağmen nasıl veremem birde doğumdan sonra hiç adetim olmadı ondan olabilir mi acaba doktoruma adet söktürücü yazdırmayı düşünüyorum zayıflama cihazlarına giren fayda gören varmı bana bir yardımcı okun lütfen 🫠🫠