Kaktuskadin kızım 4 aylık olmak üzere doğduğu günden beri her gün emzik verdim tutmadı 5 farklı emzik aldım tutmadı pes etmedim ben verdim o diliyle itti.Birkaç gün önce yeğenimin 6-18 ay Avent emziğini denedim tuttu ve o kadar seviyor ki bırakmıyor.Çok rahatladım uykuya geçişleri kolaylaştı ağlamıyor önceki kadar