Merhaba kızlarr , uzun zamandır irlandalı anneyi takip ediyorum herkes uyku eğtden memnun diye okuyorum ama sormak istedim buradan uyku eğitimi alıp memnun kalan veya kalmayan var mı? Fiyatı biraz yüksek geldi bana ama bazen kucağımda uyutmak çok yıpratıyor:(