Oğlum 22 aylık. Geceleri sık sık emmek için uyanıyo hala. Dün gece ilk emzirmeden uyuttum. 3 kere kalktı ağladı emzirmedim. Sabah uyandı 3,4 dk emzirdim sadece. Bi kaç yerde okumuşdum bi anda tamamen kesmek çocuğu sinirli yapiyormuş diye. Bende gündüzleri sadece 1 kere emzirip geceleri asla emzirmemeyi düşünüyorum. Sizce doğru yolda mıyım? Bugün sabah bi kere emzirdim mesela bi daha da emzirmicem yarına kadar. Gece uykuları berbat halde yenidoğan bebek gibi uyanıyo sürekli. Bu düzene girermi?
Arkadaşım için açtım postu o burayı kullanmıyor cevaplarınızı ona ileticem lütfen yardımcı olur musunuz