4 ay 26 günlük,son 1 haftadır gündüz uykuları zaten bozulmuştu ama 2 gündür gece uykusu diye bir şey yok. Akşam dokuz gibi gece uykusuna geçiyor, normalde iki kadar uyurdu. Şimdi saat başı kalkmaya başladı, kalktı mesele değil gözü kapalı şekilde ağlıyor. Kucağıma alıyorum sakinleşmiyor acaba doymuyor mu diye meme veriyorum meme iki fırt alıyor ondan sonra geri çekiliyor emmek istemiyor. Emzik veriyorum istemiyor, geri atıyor. Kucağıma alıyorum ağlıyor. Son bir haftadır bir tek huni eksik biliyorum atak ama dördüncü ayın sonuna gelmiş kendisi bu kadar sürer mi?