sedanur43 Kızlar annem kanser hastası ilaç tedavisi görüyo babanneme söyledim sen gelir misin diye oda sen halledersin dedi ama baş edebilir miyim becerebilir miyim tek bilmşyorum uzakta oturuyorum kimsem yok burda
prenses37 sedanur43 oglum sunnet olurkn esimle bn vrdik oyalamistik doktorda sunnetini ypmisti uyustu icin cocuk anlmiyo
serendemirdogan sedanur43 başarabilirsin güzel anne kendine guven gerisini Allaha birak anestezi aldıkları için hissetmiyorlar
cokbilmismom sedanur43 eşin olmayacak mı peki o olsa iyi olurdu ama imkanı yoksa. Tekte halledersin ya senlik bir şey olmuyor zaten. Sadece çok ağlayacak ona hazırlıklı ol
ecempeker sedanur43 tabiki yapabilirsiniz oyalanırken 2 kişi gerekebiliyor sadece eşimle biz girmiştik elini ben ayağını eşim tutmuştu sonra evde de oyalandık bir şekilde yani korkulcak bişi yok
sedanur43 cokbilmismom eşim olucakta çalıştığı için işe gidicek o yokken altını alma vs yapabilir miyim ona korkuyorum bşrazda
bsrkn Mental olarak korkmazsan herşeyin üstesinden tek başına gelirsin merak etme. Annelik iç güdüsüyle yapamayacağımız birşey yok bence 🥰 Max 10 dk sürüyor işlem biraz kalıyorsun çişini yapınca gönderiyorlar zaten eve.
byzyldz sedanur43 benim de eşim sadece sünnet anında vardı sonrasında hep kendim ilgilendim zor olmadı sünnet olduktan sonra calpol parol verebilirsin ağrısını alır kremine bezine dikkat edersen huzursuzlanmaz
ecempeker sedanur43 ben krem sürdüm bezi çişliyken uzun süre almadım çiş iyileştirir diye akşamlarıda yatmadan krem sürdüm bol bol emzirdim ağrı kesici verdim 3-4 saaate bir fekan zıbınk kapatmadım bezi bol bağladım biraz gecede dönmesin diye yastık koydum öyle idare ettik
GezginPaNDa sedanur43 sünnet günü eşimle beraber gittik . Eşim o gün izin aldı. Diğer günler ben tek hallettim