melisakzn ilk gün ihtiyaç olmuştu sadece ağrı kesici şurup, ikinci gün keyfi yerinde olunca vermemiştik. Doktorumuz da bu şekilde ilk gün gerekir sadece demişti. Bol bol emzirin eğer emiyorsa. Onun dışında karton bardak cok işe yarıyor kesip koyun bir numara büyün bezle. zıbını da kapatın. 3-4 gün yeterli oluyor bu şekilde sonrasında bardağa bile gerek kalmaz belki.