deebg Devlet okulunda anaokulu kayıtları başladı mı kızlar kayıt ücreti vs ne kadar istediler bilgi alışverişi yapalım hadi
meayay deebg temmuzun 1 i itibariyle başlar kayıtlar kayıt ücreti bulunduğunuz şehire göre değişiyor sanırım bizim okul 1250 istiyor bu sene
deebg simseklivekalpli evet bende İzmir’de bi okulla görüştüğüm zaman 9 bin kayıtta alıyoruz birde malzeme listesi vereceğiz dediler ama kayıtlar ayın ortasında başlayacakmış daha
simseklivekalpli deebg herhangi bir okula bağlı miydi yoksa ayrı bir okul muydu? Burada kayıtlar temmuz 1den başladı. Parayı yatırınca kesin kayıt oluyor 😁
deebg meayay benim evime yakın okul temmuz ortası ağustos sonu dedi her yerde ayın 1i kayıt tarihi yazıyor anlamadım
simseklivekalpli deebg ilkokula bağlıysa adres ister tabi. Ayrı bir bina ise adres aramaz. Demek ki onlar geç başlatacak kayıtları genel olarak 1 Temmuz’da başladı.
meayay deebg dedikleri tarihlerde gidin kayıt tarihi çok önemli değil kalabalık bi okulsa yer kalmadı bahaneleri olmaması için erkenden yaptırın kaydını
deebg meayay okula gittiğimde ağustos ayında gelin dedi sonra telefonda aradım 20 Temmuz dedi sonra 1 Temmuz haberini görünce aradım 15 Temmuzdan sonra gelin dedi okulunda umuru değil galiba anlamadım
Efy Fiyatlar okula göre değişiyor kızım geçen sene gitti ilkokula bağlı anaokuluda senelik 6000₺ istemişlerdi ankarada yaşıyoruz. Ekstra olarak A4 kağıdı kağıt havlu sıvı sabun felan istiyorlar tek seferlik