Merhaba sevgili anneler hayırlı günleriniz olsun. Bebeğimi 6 aylıkken desteksiz uyumaya alistirdim ve uyku eğitimi verdim 1.5 ay her şey güzel gitti sadece çok zor geçiyordu uykuya derken 8.ayda gece uykusuna desteksiz uyusada gece sürekli kalkmaya başladı ve meme meme diye ağlıyor dirensemde geri asla uyumuyor memeyi alınca sanki hiç uyanmamis gibi geri uyuyor bitirdikten sonra ve bir baktık diş 4 tane birden çıkardı diş sancisindan dolayı bu böyle devam etti derken memeye alıştı ve uyumadan önce mutlaka emmek istiyor emmesede uyuyor ama problemimiz uyuduktan sonra meme için sürekli kalkması 10.aya girdik ve hala diş süreci devam ediyor 8.disi de yolda onun sıkıntısida var ısırıyor deli gibi deliksiz uyuduğu günleri çok özledim bir yanim vicdan yapıyor diş süreci sen annesin rahatlatacak son vermeye devam et diye bir yanım şuan daha çok alışacak sen verdikce bırak uyumasin ağlasın diyor ne yapacağımı şaşırdım desteksiz uyutsamda durum aynı destekli de uyusa aynı ne yapacağımı bilemiyorum fikirlere ve tecrübeye ihtiyacım var