Yesimgulcakir
Arkadaslar doğumdan sonra bi türlu hastaneye kontrole gidemedım 2 ay 14 günlük bebegım var 30 gün çok az kanamam olmustu sonra kesılmıstı geçen gün pembe leke geldi kesıldı 2 gün sonra kırmızı geldı kesıldı sonra kahve rengı geldı bitti bu kanamalarda en fazla 3 damla seklınde oldu.Oğlum hastanede yatıyor cevrem üzüntüden stresten dıyor ama acaba adetmıydı bilmiyorum böyle olan varmı hıc