ranabetuul Kızlar merhaba, emzirme döneminde saçlarım patır patır dökülüyor, kaşınıyor ve kuruyor. Vitamin takviyesi başladım folik asit ve kan ilacı gibi. Sizlerin bu süreçte kullandığı ürün veya uyguladığı bir şey oldu mu fayda gördüğünüz 🙏🏻
busrastattz Merhaba aynı sorundan muzdarip birisi olarak biotin kullanıyorum. 1 ay olmadı henüz, zaten 1 ayı geçtikten sonra yavaş yavaş etkisini gösterirmiş minimum 3 ay kullanmak gerekiyormuş. Ek olarak demir ve magnezyum takviyesi kullanıyorum. Bakalım umarım sonuç alırız
busrastattz busrastattz birde eklemek istiyorum ben emzirmiyorum bebeğim 6 aylık 3. Ayından beri saçlarım dökülüyor ama berbat şekilde sürekli topluyorum saçlarımı bu da başımı ağrıtıyor hamileyken parlak canlı saçlarım vardı asla dökülmezdi canımı çok sıkıyor bu durum :/