Arkadaşlar özellikle bacaklarım bazen çok bazen az kaşınıyor yıllardır böyle önceden nemlendirici işe yarıyordu gibi şimdi sanki yaramıyor oğlumun atopik dermatit kremi var bioderma onu kullanıyordum . Oda kuruluğa bağlı egzama ben bunun için doktora gitmedim randevu bulursam ilk oğluma aldığım için malum cildiye den randevu bulmak imkansız sayılır kullandığınız krem vs iyi gelen ne varsa sormak istedim artık kaşıdığım yerler çiziliyor kanıyor . Ağda yapıyorum ama sanki permatikle almış gibi kaşınıyor . Kaburganın yanları sütyen in kopça altı vs uyuz gibi kaşındırıyor ellerim kaşınmaz ama biraz fazla temizlik yapsam kabuklanıyor resmen önceden bu kadar yoktu niye arttı anlamadım ya