Kızlar selam bebeğim 10 ay 17 günlük oldu bu aralar bişey yemek istemiyor kıyma falan ne güzel yerdi şimdi ağzından çıkarıyor. Diş sanırım baktığımda gözüken bişey yok ama salyasında falan artış var o yüzden diş diye düşündüm ben çorba püre tarzı yoğurt falan yiyor şükür ama taneli çiğneyeceği şeyleri çıkarıyor çok üzülüyorum. Biraz bu şekilde versem geçici midir tamamen sıvı püre tarzı şeylere alışır mı alışır da hiç yemek istemezse diye korkuyorum her akşam ne yedireceğim diye stres oluyorum ne önerirsiniz?