binnur37 Günoooodurrr kızlarrrrr Gece altına kaçırmamıştı ama uyuyana kadar 3 4 kere kaka diyip wc gittik zor uyudu …
Prensesannesi32 binnur37 biz aynı başladık sizinle 3.günümüz dun kacamaksiz bitti sabah 5 te de beni uyandırdı anne çişim geldi diye gittik ve yaptik sonra uykuya geri dönüş
17tirex canan6668 benimki lazılığa oturmak istemiyor 20 gün oldu geri dönsem bez bağlasam dedim onu da istemiyor
binnur37 Prensesannesi32 bizimde aynı gece yapmamış sabah uyanınca yaptık şimdi yarım saat bekledik sonunda kakasınıda yaptı şükür
binnur37 Prensesannesi32 benim kızımda çişe kaka diyor çiş yaparken soruyorum kaka varmı ıııı yap karnını içe çek bırak diyorum sevdiği oyuncakları götürdüm kaka yapıyomuş gibi oynattım peçete ile sildirdim falan öyle yaptı bizimkide
Prensesannesi32 binnur37 normalde her kahvaltıdan sonra yapar yok bugün direniyor yok diyor bekliyorum bakalım gelince soyle dedim kalktik bebeğini de götürdük oda yapacakmış dedik bende tedirgin oldum kaçıracak altina diye hayırlısı bakalım
binnur37 Prensesannesi32 gelince söyler inşallah benim kı 2 3 kere pırt yaparken donuna bulaştırmış kaka gördü korktu bende korkma kızım pis olmuş temizleriz geçer dedim sonra sonra kaka yapmaya alıştı işte
Prensesannesi32 binnur37 normalde yapıyordu dun 2 kere sabah aksam gittik yaptı bugün kaka yok diyor ama çiş geldi diye söylüyor gidip yapıyoruz bekleyelim bakalım gelince söyler inşallah 🙏