Merhaba arkadaşlar oğlum 7 ay 7 günlük dün muzun içine 1 tane cevizi rendeleyip vermiştim dün çok huysuzdu ve sabah ilk defa kakasını çok katı yaptı ceviz yaparmi çok erkenmi verdim yoksa internette ki tariflerde hep cevizde katiyorlar yada 1 tane fazlamı geldi ve kakasi siyah olmuştu normalde sari ve civiktir ilk defa gördüm böyle çok korktum duzelirmiki geri çok uzuluyorum