Bebeğimi yanımda yatırıyorumemzirip çünkü beşiğinde yatmak istemiyor hemen ağlıyor doğduğundan beri ana kucağında sallayarak uyutuyorum yeni yeni yanıma almaya başladım özellikle geceleri ayakları da rahat etsin istiyorum rahat rahat uzatabilsin ama o orda çok güzel uyuyor yanıma koyunca uyanıyor ne yapmalıyım şaşırdım bu arada bebişim iki ay on günlük 😊