poyrazmom2604 Sabah 6da uyandığı yetmemiş gibi halime ağlasam mı gülsem mi bilemedim 😂altını değişiyordum eşim ev için boya fotoğrafları atmıştı seçiyordum kaşla göz arasında yapmış yapacağını pişik kremini bi güzel yedirmiş her yerine 🤦🏻♀️
[silindi] poyrazmom2604 ahaha ayy çok fena normal yıkamayla da çıkmaz bu şimdi 🙈 ay bu postu yaramazlık fotosu postuna mı çevirsek çok eğlenceli 😂 1 ay önceden bir foto ile katılabilirim fotonun ismi mercimek dramı
gokcen_ poyrazmom2604 Ay buna benzer benimki de yaptı ,kaka yapmıştı yan odadan bez getireyim dedim.Geldiğimde sudocrem’i her yerine boca etmişti😅
bidebayilistersenferiya poyrazmom2604 Ay pastası ile çekerken elini attı saniyede, sonra tüm pastayı mıncıklattik rahata erdi 😬bizim çekim macerası da bu kadardı
poyrazmom2604 [silindi] ayy nasıl dolaptan indirmiş hepsini çatır çatır süpürgeye çektin dimii😂ben yıkadım hala yapış yapıştı sonra tekrar yıkadım ağzınada götürmüş bide yaramaz
[silindi] poyrazmom2604 önce etkinliğe çevirdim leğeni getirdim yarım saat pıt pıt içine attık sonra kalanı çektirdim krizi fırsata çevirmece 😂 pişik kremi yememiş çocuk çok azdır bir şey olmaz 😅