Şartlarımız uygun , oğlum 3.5 yaşını geçti artık korunmayı bırakmak istiyorum ama bir türlü karar veremiyorum hamilelik doğum tekrardan nasıl olur diye düşünüyorum sürekli 😂
Eşim asker ailemize yakın yerde tayin yerindeyiz 1. Yılımız doldu bile bu kadar yakınken büyüsün istiyorum kendimde çalışıyorum evimizi de aldık borcumuz da kalmadı 2 yıl ücretsiz kullanırım oğlumda kreşe gidecek aslında uygun zaman eşim de istiyor ama ben yinede acaba diyorum
Sizler nasıl karar verdiniz 2.cocuga?😂😍❤️❤️