Kızlar kızım iki aylıktan beri mamayla besleniyor. Su an dört buçuk aylık. Biberona bir türlü alıştıramadım . Sadece uyurken içirebiliyorum o da her zaman değil . Dışarı bile çıkamıyorum uyanıkken asla mama almak istemiyor. Bu durumu yaşayan düzelen var mı? Psikolojim çok bozuldu