talhamamy bugün oğlumun 2. yaş günü ❤️ biz eşimle geçen sene bir karar aldık, oğlum doğum gününün ne olduğunu iyice kavramadan kutlamıcaz. Onda o heyecanı görmek istiyoruz. Geçen sene de kutlamadık, bu sene de bi planımız yok. Çünkü sadece büyükleri mutlu etmekten başka bişey yapmıyoruz. Kutlayana da tabi ki saygımız var, bu sadece bizim fikrimiz 🥰