Bizim okadar ilerlemedi ama vardı iki ayak baş parmağında da masaj yaptım o kısmı kesmedim diğer köşeyi lesip eşitlemeye çalıştım 1 yaşında düzeldi diyebilirim ama bi tık aşağıda yine bi köşe batma yok ama çok şükür beyaz tıplanırdı bende masajla geri geri hareketler vs yapardım doktorumuz o zaman gördüğünde herhangi bişey söylememişti