Cildiye doktoruna götürdük süte bagli dedi. Cocuk doktoru smilac diye bir mama verdi kullandik ama bebegim icmedi. Nasil icsin leş gibi bir tad var ben kusucaktim sicakligina bakarken.cildiye doktoru zamanla gecicek ama sütü degismek gerek dedi. Siz ne yaptınız bu durumda? Canim cok sıkılıyo. Gecen bir akraba cocugu ile bir araya geldi. Ertesi gün annesi beni arayıp cocuma bulaşmış gibisinden benle konuşuyor aptal. Bir anne ister mi evladinin yüzünde veya vücunda böyle bisey olsun. Bana akil verin hanımlar.