Bbsozlm benim bebeğimde de vardı serum fizyolojik çok sıkmanıza gerek yok mesela bizim doktorumuz 3-4 damla bile yeter demişti biz ilk haftasında almıştık damlatmadığımızda solunumu çok etkileniyor damlatıp az sırtına pıt pıt yapıyosun sonrasında çekerseniz daha rahat olur ağlıyor bayağı ama rahatlıyor şu an 3 aylığız günde bir kere felan hala ihtiyaç oluyor tabi duruma göre artadabilir, şırıngayla yıkamaktan korkuyorum ben doktorumda tavsiye etmedi bi kaç kmtü şeyde gördüm bunkonuyla ilgili bence bu şekilde yapın