nilikonunannesii benimki de öyle işte istiyor ki sadece mama içsin. Doktorumuz o kolayına geliyor çiğneme vs uğraşmadan içiyor karnı doyuyor ondan azalt yemek yer dedi azalttım yine yemedi hiçbir şey. En kötü 2-3 aya yer zaten falan diyor ama sanki hiç yemek yemeyi sevmeyecek kilo kaybedecek vitaminsiz kalacak sanıyorum kafayı bozdum bu konuyla 😞 sizin doktorunuz ne diyor yememesiyle ilgili? Farklı doktor görüşlerini merak ediyorum.