suhedaaaaa
nilikonunannesii bebeklerimizin ayı günü aynı yaşadıklarımız da aynı bebeğimi tanıyamıyorum resmen son on gündür bir şey oldu gece çoğunlukla deliksiz uyuyan çocuk şimdi yenidoğan gibi 1-2 saate bir kalkıyor ağlıyor zaten yemeyen bebekti şimdi sıfır iştah sadece biberon maması istiyor ek gıda yakında hayatımızdan tamamen çıkacak nerdeyse o derece yani o ağzı bir kitliyor daha açtırmak mümkün değil ağlıyor sinirleniyor zaten zorlamak da iyi değil bilmiyorum ne yapacağımı şaştım kaç günde geçiyormuş bu durum tecrübeli anneler aydınlatsın😫
Bir de günde 6-7 kere kaka yapmalar başladı dünden beri alt dişler geldi üst diş mi geliyor anlamadımm bunu yaşayan da var mı??