nura97 4 ay 6 günlüğüz bize atak gelmedi galiba daha umarımda gelmez gündüz uyumayan bir bebekti uyumaya başladı, sürekli çığlık atıyor sabahtan akşama kadar, kendi kendine oyalanırdı sürekli bizi istiyor artık yanında, çığlığın yanında dıd, ded, gın, begi gibi şeyler söylüyor, sesli kahkahaları başladı, eller ağızda bişeyleri eline verdiğimde tutuyor ama kendi alamıyor henüz, dönme çabamız var ama dönemiyoruz hala bizimkilerde bunlar şimdilik 😊