Kızlar 5.haftadayız
Mama emzirme ve sağım şeklinde gidiyorduk
2 gündür sadece çiş var kabız
Ve belli saatlerde ağlamaya başlıyor asla susturamıyoruz rahatlatamıyoruz çaresizlik yani meme de bile asla rahatlamıyor ve emmeye başlasa 2-3 sn sonra ağlıyor emmiyor
Mamadan mı
Atak mı
Kolik mi ne bu
Mamaya devam edip etmeme konusunda elim kolum bağlı napcağımı şaşırdım ya