Palmiye1 yemeyen çocuğun annesini yemeyen çocuk anlar. Allah kolaylık versin. Oğlum da öyleydi 6 yaşına geldi şimdi biraz seçenekleri artırdı. Ama yine hala çok ama çok seçici..
Evde kıyamayıp (nasılsa okuldan aç geldi) diye istediği yemekleri veriyordum. Diyelimki evde taze fasulye var ve beğenmiyor, onun sevdiği bir yemekten bir porsiyon yapıyordum yanına. O da buna alışmış belli ki senelerdir.. yakın zamanda kardeşi doğdu ve ben çift yemek yapmakla uğraşamamaya başladım. Bunu önceden düşünerek hamilelik sürecimde Babasınında desteğiyle “evde ne yemek varsa o yenecek, yemiyorsan aç kalırsın” demeye başladık ve yaklaşık 10 gün kadar baya sancılı geçti süreç, ağlamalar isyanlar, kilo vermeler yaşadık. Ama dik durduk ve sonunda inanılmaz bir gelişme yaşadık. Eskiden denemiyordu mesela yemekleri şimdi denemeye başladı. Sevmezse az yiyor ama aç kalacağını bildiği için okulda da evde de yiyior artık.