Kızlar oglum 18 aylık oldu ve henüz hala pek kelimeler ve söylemiyor?? Biraz kafama takmaya başladım. Sizce de bu yaşta artık biraz söylemesi lazım değil mi?
Var mı aranızda geç konuşan bebeler? Kitap okuyoruz her gün aslında başka nasıl geliştirebilirim? ☺️