efeelif34 Bebeğim 4 aylık akşam 8-9 arası uykuya geçiş yapıyor gece 1’ e kadar uyuyo sonra kendım uyanıdırıp beslıyorum ve tekrar uykuya geçiş uapıyo aranızda bu sekılde yapan var mı yoksa kendl uyanmasını mı beklıyorsınuz
efeelif34 Minikbirprenses ya kilosu felen gayet yerinde de ben acıktıgıbı düşünecekten kaldırıp yedırıp yatıyorum tekrardan beslenme saatleri arasını çok sık tutuyorum