balbyrk biz 2 doz rota olduk hala 1 kg alıyor . Yani beslenmesi düzgün mü emiyor mu gerekirse mama veriyorsanız içiyor mu ? Bunlsrı yapıp hala almıyorsa bi sorun vardır ama zaten 4. Aydan sonra 500-600 grama düşüyor doktorumuz bize öyle dedi hareket ettiklerinden daha az alınıyormuş sanırım