1 bucuk aylık bebegım 40 ı cıkana kadar kayınvalıdemler bızdeydı. Haylıyle kızçem durmadıgında bir kayınvalıdem bir kayınpederım bır babası bir ben bakıyorduk süreklı sabahları kayınpederım kucuk beşiğinde sallardı hep azcık uyanır gibi oldugunda tekrar sallardı o şekilde o sıradada ben işlerımı goruedum emzırme vakti gelene kadar. Onlar kendi şehirlerıne dönünce bız kızımla baş başa kalınca sımdı zorlanıyorum. Tuvalete zor gıdıyorum kahvaltı yapamıyorum cunku kızçem sürekli sallanmak ıstıyor sallanmadıgında hemen uyanıp aglıyor ben bunu nssıl düzeltebılırım yada bu aylarda tüm bebeklermi böyle söylermısınız.