kuzeyhazal Arkadaşlar merhaba sorum başlıkta. Bebeğim ek gıdaya gececek kiwi yogurt yapma makinesi aldım hangi marka süt hangi marka maya ile nasıl ne şekilde mayalarım memnun olan var mı kesinlikle evde beceremiyorum olmuyor
duruistwo kuzeyhazal Ada pastörize + activia Kavanozlara böl canım , 1 tane yoğurdu da paylaştır. 8 saat sonra al dolaba koy 1,2 saat sonra kapaklarını kapat. 6,7 saat dinlendirip yedirebilirsin
organikirmik kuzeyhazal aynı mı çalışıyor bilmiyorum bende weewell’in var. Pastörize süt ve toz mayayı dışarı çıkarıyorum dolaptan 1 saat kadar bekletiyorum. Yarım çay bardağı sütü ve 1 paket toz mayayı karıştırıp 1 saat kadar daha bekletiyorum maya aktifleşsin diye. Sonra kavanozlara eşit şekilde paylaştırıp 42 derecede 8 saat bırakıyorum
kuzeyhazal duruistwo süt ve mayayı soğuk mu kullanmalıyım oda sıcaklığına gelmeli mi teşekkür ediyorum 🫠