kubratekn kız bacım tek derdin bu mu bence emekleyecek yakında benim bebeğim yarın 10 aylık olucak ama asla sürünme emekleme yok böyle bir çabası bile yok 🥴 oturunca öylece duruyor kucağıma almamı bekliyor bende gözünün içine bakıyorum emeklese sürünse bişey yapsa diye ama yok sürekli ayakta tutmamızı istiyor ayakta bir yerlere tutunarak kalmak istiyor bize tutunup kalkmaya çalışıyor bizimki emeklemeden yürüyecek sanırım diyoruz ama daha 2 ayı rahat var emeklemezse ne yapıcam bilmiyorum kucağımda gezdiriyorum odadan odaya giderken 🥴