Minikbebe Merhaba hanımlar 2.5 aylık kızım var👶🏼🧿 yatarken birden öksürüyor :( sürekli olmuyor, gözlemlediğim kadarıyla tükürüğün yutamıyor yan yatırıyorum yine de bazen öksürük geliyor normal mi? Yoksa hemen doktora gideyim mi öksürük duyduğum için,
ArasAkbulut Minikbebe benim oğlum 3 ay 20 günlük ve aynılarını bende yaşadım. Normal bir durummuş. Hatta bizde çok sık olduğu için korkulu rüyamdı. 1 saniye bile bırakmadığım günler oldu uyusa bile, tıkanıcağından korktum falan şimdilerde geçti. Hafif yan yatırma en doğrusu 🙏🏻