Helincik Kızlar bişi fark ettim. İnstaya hikaye atınca ve biri diyelim beğendi. Sonra birileri daha beğendi. O beğenenlerden biri tekrar bakınca onun adı son bakan olarak çıkıyor. Fark ettiniz mi
Kuzularinanasi Helincik ahahah hic farkinda dglm ilk kez duydum boyle biseyi de valla kim bakmis kac kez bakmis ne fark eder ki😃
endoplazmikretikulumiste Helincik öyle değil o en sık kimle yazılıyor mesajlaşıyor ( dm) kimle daha aktifseniz size beğenini gösterdikten sonra en başa çekiyor o kişiyi
Helincik Kuzularinanasi şöyle söylim. Eşim hikayemi görüp kalp atmıştı sonra bi arkadaş kalp atmıştı. Gece baktım o arkadaşın adı en üste çıkmış. Yakın bi arkadaşım da hikayeyi sabah görmüştü. Rica ettim bi daha baksana bi diye. Bakınca adı en üste çıktı. İnsta hikayeyi laf sokma vs için kullananlara müthiş bi işaret 😁
Helincik Kuzularinanasi şöyle söylim. Eşim hikayemi görüp kalp atmıştı sonra bi arkadaş kalp atmıştı. Gece baktım o arkadaşın adı en üste çıkmış. Yakın bi arkadaşım da hikayeyi sabah görmüştü. Rica ettim bi daha baksana bi diye. Bakınca adı en üste çıktı. İnsta hikayeyi laf sokma vs için kullananlara müthiş bi işaret 😁
Deletedmom_897 endoplazmikretikulumiste Ama benim en çok eşimle konuşurum beğenisi genelde alt sıra olur .Hatta uzun zamandır konuşmadığım etkileşim olmayanlar üstte kalıyor
endoplazmikretikulumiste Deletedmom_897 bende öyle oluyor ablam en sık görüştüğüm kişi değer beğeniyi gördükten sonra ablam en üst sıraya çöküyor tüm story Lerde .
Deletedmom_897 anneann Sonraki sıralama peki bakanlara göre mi mesela benim eşim ilk beğeniyor sonra alt sıralara düşüyor 😇
anneann Deletedmom_897 evet mesela story atın eşiniz görsün birkaç kişi daha görsün sonra eşiniz bidaha baksın tekrar üste çıkar