Bebeğim 2 ay 12 günlük iki gündür akşamları göğsüm taş gibi oluyor ve sızlıyor rahatsız ediyor beni. Dün gece uykusuna geçmeden emzirdim ve iki saat sonra acıktı emzirdim (saat8 de) ve 11 gibi taş gibi oldu göğsüm rahatsız etti. Gece 2.30 gibi acıktı oğlum o zaman yine rahatsızlık vardı emzirince azaldı.Bugün akşam üstü hafif başladı sızlamaya. Gece uykusundan önce acıktı yine emzirdim yaklaşık saat 6 gibi daha sonrasında saat 8 i geçti benim göğsüm yine doldu rahatız etmeye başladı oğlum uyuyordu ona kalsa kalkmayacaktı ben emzirdim uyurken göğsüm biraz rahatladı. Ayrıca iki gündür mastit olmamak için masaj modunda en düşükte sağım yapıyorum pompayla. Neden oldu nasıl geçer bilmiyorum yaşayan tecrübe eden var mı ? Mastit oldum üç kere ikisi tam olmadan atlattım fakat en sonuncusu çok kötüydü. Ağrı ateş mahvetti çocuğum açlıktan ağladı biberon asla almıyor. Korkuyorum aynı şeyleri yaşatmaktan 🥲