Zeyyyynep Kızlar spiral taktırıcam sonuç rakamla yazmıyor altta hamile olmayan yazıyor sadece gebelik yok değil mi?
Zeyyyynep Zeyyyynep normalde 5 in altı gebelik yok demek ya öyle bakıyordum normalde böyle anlayamadım