hira0502 bende hiç duymamıştım ama o kadar çok telefon baktık ki sonra bi telefoncu akrabamız niye honor düşünmüyorsunuz kamerası çok kaliteli çekim yapıyor bir de işlemcisi çok iyi kullanılan batarya silikon karbon diyince eşim hemen aldı. 3 aydır kullanıyorum aşırı memnunum hem hızlı hem de her şeyiyle işime yarıyor 😊