Ya bu doktorlar hiç bişey bilmiyor anca bizi soyma derdindeler her test yapıldı testin hepsi negatif diyorumki hocam boğazı şişmiş o ateş yapıyor hayır o okadar ateş yapmaz diyor yahu yapar diyorum babası da öyle diyorum bagdemcikmi diyorum hayır diyor saptayamadigimiz bir sürü virüs olabilir diyor antibiyotikle vermiyor yan odada çocuk havale gecirdi yoğun bakıma aldılar benim çocuğumun da ateşi geldiğimizde 40 ti dusuremediler bir türlü suan iyi hocam çıkarın diyorum geri gelebilirsiniz diyor yahu çocuk kabloya bağlı durmak istemiyor bir dakika başından ayrilamiyorum tuvalete dahi gidemiyorum çocuk direkt kendini yataktan atmak istiyor tek duam Rabbim kabloya bağlı aklı yetmeyen çocuklara yardım etsin ailesine sabır versin ben geberdim belimden hareket edemiyorum ama çocuğum iyi olsun Allah benim ömrümden alsın ona versin ben gebermeye razıyım devlet hastanelerinde hiç ilgilenmiyor yahu çocuğun ateşi 40 diyoruz bişey olmaz duş aldırın diyor ee parasi olmayan napacak abi paramiz yok maaşı özel hastaneye gömdük nasıl gecincez biz