Yeni taşınacağım ama benden öncekiler evi iğrenç kullanmışlar toz pislik ne ararsan var mutfak keza aynı pis dolaplar falan banyodan bahsetmek bile istemiyorum sizce nerden başlamayalım, taşınanlar varsa ilk nerden başladınız oda oda mı gittiniz yoksa banyo mutfaktan mı başladınız