Kızım 21 aylık 1 ay önce emzirmeyi sonlandırdım kızım ilk doğduğunda beşiğinde sallanarak uyuyordu çok gazlı bi bebekti sallanmak gazını hafifletiyordu. Sonra memede emerek uyumaya başladı ta ki bir ay önceye kadar. Emzirmeyi sonlandirdigimdan beri kızımı uykuya geçirmek tam bir eziyet gündüz erken uyansa da geç saatlare kadar uyumamak için direniyor öğle uykusunu gec yapınca haliyle gece de çok gec saatlere kadar uyumuyor ayakta sallanmaktan nefret ediyor uyku kelimesini bile duyunca ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı? Geçti mi