beyza_2720 çok iyi anlıyorum sizi bende çok zorlandım hiç desteğim yoktu hâlâ yok, uyumayan, yemeyen bana yapışık bir bebekti üstüne bir de alerjikti, sürekli gaz sancıları, kusmalar, bağırsak problemleri üstüne iştahsızlık da eklenince o kadar zorlandım ki ama hep inat ettim çünkü bebek beslenmesi özellikle ilk 3 yaşta beslenme şekli neredeyse bütün hayatını etkiliyor, aman sağlıklı beslensin aman seçmesin diye diye 3 senedir çaba gösteriyorum ama gel bir de o üç seneyi bana sor, aşırı da hareketli ve kontrolsüz bir çocuk ömrümden ömür gidiyor. 2 senedir yumurta yiyebiliyor ama alıştırana kadar ne karışımlar yaptım, beraber hazırladık yemeklerle oyunlar oynadık, yumurtayı hâlâ sadece haşlanmış yer onu da pekmezle karıştırırsam yer başka türlü ağzına sokmaz. Peyniri son bir kaç aydır yiyor yoğurdu da 1 senedir yiyor çok şükür ki, sadece tarhana çorbası içer onu da kıymalı yaparım bazen kıymayı da istemez ama zorla yediriyorum ve evde tek bir kuralımız var yemek yemeyene asla abur cubur yok.