elaa2 Merhaba arkadaşlar normal adet günümden 3 gün önce adet başlar gibi oldu 2 gün sonra bitti normalde ben 10 gün oluyordum daha sonra olmadım bu 2 gün adet sayılıyor mu yoksa olmadım mı diye sayılıyor ilk defa başıma geliyor yaşayan var mı
Huma_kus34 elaa2 72 (3gün ) saatten azı özürdür canım adet sayılmaz ama bekle bazen sökülmesi gecikıyo
Gokturkmom elaa2 üstüne görme olma ihtimali var mıdır emin olamadım.Kaset test mi ?erken gebelik testi mi ?
suheyla92 elaa2 adet sayilir evet doktorlar diyor ki bir damla bile gelse adet olduğunuzu saymalisiniz spiraliniz varmis o da yapar böyle duzensizlikler
Huma_kus34 elaa2 benımde basıma geldı gecem addet sandım ama ara ara kahverengi leke gördüm ara ara azda solda akıntı gördüm sonra bı geldı adet akıntım öyle sökülmesi gecikti ama siz kendınden emınmısın hamıle kalmadığına neyle korunuyosun
elaa2 Gokturkmom evet yaptım bi kaç önce 11 gün gecikmişti ama aklıma yatmayan şey 2 gün olup bitmesi 1 yaşında çocuğum emziriyorum acaba ondan mı geç geliyor bilemedim teste çıkardı diye düşünüyorum erken gebelik testinde
elaa2 birazquality ya kaç gün gecikti senin ki peki yani ben 2 gün oldum sonra bitti bu adet sayılmıyormuş spiral var bende de birde emziriylrum ama ilk defa böyle oluyor normal adet takvimime görende 6 gün geçti
birazquality elaa2 benim de iki gün kahverengi lekelemmem olmuştu sonra beyaz akıntıya döndü sonra tekrardan leke şeklinde geldi bu halde 5gün falan sürmüştü sonra kanama başlamıştı bende de spiral var ben de emziriyorum🫠