Merhaba herkese kırkım çıktıktan 32 gün sonra regl oldum 6 gün sürdü fakat yoğun lekelenme şeklindeydi temizlendikten 14 gün sonra tekrar lekelenme oldu. Acaba böyle bir durumu yaşayan var mı aranızda ? Hamilelikten beri kadın doğuma gitmek travmam oldu . O yüzden doktoruma hiç sormak istemiyorum