asilsmom_ eses123 bu kadar guzel yiyecek varken lezzetli sağlıklı, neden chia tohumu? Cok mu gerekli cok mu sağlıklı bilmiyorum gerçekten bilmediğimden soruyorum
etuerk eses123 bilemiyorum ki ben karışık bir şey yapıyordum onun içinde ölçüsü vardı ona göre verdim
Lolik eses123 bir tatlı kaşığı çok olur yetişkinlerde bir bardağa 1 tatlı kaşığı kullanılıyor diye biliyorum. Şişirilmiş ve bızlatılmış verin. Yapışma riski olduğu söyleniyor ve öğütülmeden pek fayda sağlamaz diyorlar. Yediği günlerdede normalden fazla su verin ki kabız yapmasın.
Minnakordek Bir çay kaşığı bile fazla bence gaz yapıyor genelde bebislee de küçük puding falan yapacaksan çok güzel oluyor ben jellestirip direk meyveyle bizzz veya pisirmeli muhallebi gibi yapıyorum güzel oluyor