esra1701 aşıyı 12. Aya erteleyin benim kızımın yumurta alerjisi vardı ve bana dediler biz bu aşıyı 9. Ayda değil 12. Ayda öneriyoruz doz farkından dolayıydı heral ve 12. Ayda eğitim araştırma Hastanesi’nde doktor gözetiminde yaptırdım sizde 12. Ayı bekleyin hem belki o sırada bu durum ortadan kalkar hemde doktor aşı yapınca bir iki saat sizi hastanede bekletiyo olası her türlü riske karşı kesinlikle böyle bir şüpheniz varsa dediğimi yapın Allah korusun aniden nefesi bile kesilebilir ve dediğim gibi normal hastaneler değil eğitim araştırma yada fakülte artık bulunduğunuz ilde ne diye geçiyorsa orda yaptırın randevu alarak